En haar verbazing toen...
Onze kinderen speelden met elkaar in de branding. We raakten in gesprek en hadden meteen een klik, want zij houdt ook wel van een koopje. Mijn boeken had ze niet nodig...
Ik vroeg of ik haar voor een testje, een plaatje mocht mailen. Zo gezegd, zo gedaan.
"Haha, ook nog eens mijn favoriete merk, schreef ze. Die geur is heerlijk en niet té overheersend. Ik weet dat een huismerk goedkoper is, maar als ik de Ariël voor een goede reclameprijs kan kopen, ben ik doorgaans goedkoper uit dan met een huismerk (bespaartip 1).
Ik koop ook altijd de grootste verpakking, al was ik maar 3 tot 5 wasjes per week. Bij de grootste verpakking betaal ik minder per wasbeurt. (bespaartip 2)
In dit voorbeeld is de grootste verpakking bovendien de verpakking met het grootste kortingspercentage, namelijk 50% (bespaartips 3). Daarom is de verpakking met 47 wasbeurten ver uit de goedkoopste"
..schreef Francien. Ik stuurde haar het hoofdstuk met de 'gouden' wasmiddeltip. Enthousiast mailde ze me terug.
"Jeetje, die gouden wasmiddeltip ga ik voortaan beslist gebruiken.
Trouwens die andere dingetjes uit dat hoofdstuk, daar was ik zelf ook nooit op gekomen!
Je hebt me echt verrast. Kan nu niet wachten tot ik je hele ebook kan lezen.
Leuk ook, die tabellen waarmee ik kan zien wat een tip oplevert per jaar.
Nou, daaruit blijkt wel dat je boek veel meer oplevert dan het kost.
Het is veel te goedkoop dus eigenlijk, maar ik ben dol op koopjes en daarom meteen besteld, voordat je de prijs verhoogd.
- lol ; -.
Hahaha, en ik maar denken dat ik je boeken niet nodig had... Ben echt blij dat je me dit hebt laten zien."
Zoals ik zo vele moeiteloos toe te passen tips en trucs voor je heb, wat dacht je bijvoorbeeld van GRATIS winkelen?
...over te stappen op de wasmiddeltip die je vind op 1 van de 160 bladzijden van dit boek.